Σύμβουλος Επιχειρήσεων
Σύμβουλος επιχειρήσεων για Πωλήσεις, Εξαγωγες,Μάρκετινγκ.
Ο σύμβουλος επιχειρήσεων έχει την εμπειρία και τίς γνώσεις για να αυξήσει την κερδοφορία μιας επιχείρησης και κατά συνέπεια να βελτιώσει την θέση της απέναντι στον ανταγωνισμό.
Ένας σύμβουλος ( consulting) είναι συνήθως εμπειρογνώμονας ή επαγγελματίας σε έναν συγκεκριμένο τομέα και έχει ένα ευρύ πεδίο γνώσεων σε ένα συγκεκριμένο θέμα.
Οι σύμβουλοι επιχειρήσεων μπορούν να εξοικονομήσουν χρόνο στους πελάτες τους, να αυξήσουν τα έσοδα και τα κέρδη και να διατηρήσουν πόρους.
Ο ρόλος ενός συμβούλου μπορεί να εμπίπτει σε μία από τις δύο γενικές κατηγορίες:
Εσωτερικός σύμβουλος επιχειρήσεων: Συνήθως δραστηριοποιείται μέσα σε έναν οργανισμό αλλά είναι διαθέσιμος για να συμβουλεύει άλλες επιχειρήσεις για θέματα ειδίκευσης του.
Εξωτερικός σύμβουλος επιχειρήσεων: Συνήθως εργάζεται εξωτερικά (είτε σε εταιρεία είτε σε άλλο οργανισμό) του οποίου οι γνώσεις παρέχονται σε προσωρινή βάση, έναντι αμοιβής.
Ως τέτοιος, αυτός ο τύπος συμβούλου ασχολείται με συμβουλευτική επιχειρήσεων γενικά με πελάτες σε διαφορετικές αγορές.
Ο συνολικός αντίκτυπος ενός συμβούλου είναι ότι οι πελάτες έχουν πρόσβαση σε βαθύτερα επίπεδα γνώσης από ό, τι θα ήταν εφικτό για να διατηρήσουν εσωτερικά και μπορούν να συνεργαστούν με τον εξωτερικό σύμβουλο για όσο διάστημα επιθυμούν.
Η πρόσληψη ενός συμβούλου δεν αναιρεί την ανάγκη για διαρκή ανάπτυξη των δικών μας ικανοτήτων μέσω της αέναης μάθησης.
Έχετε ό, τι χρειάζεται για να είστε επιτυχημένος επιχειρηματίας; Σίγουρα βοηθά η εξειδίκευση στον τομέα σας.
Η ικανότητα και η αίσθηση παίζουν επίσης ρόλο.
Οι βασικές ικανότητες ενός συμβούλου:
Εμπειρία
Γνώσεις σε πολλά θέματα
Προσαρμοστικότητα
Αποτελεσματικότητα
Στοχοπροσήλωση
Λάτρης της επιχειρηματικότητας
Διαβάστε περισσότερα για την επιχειρηματικότητα https://seotech.gr/επιχειρηματικότητα/
Εάν θέλετε να διατηρήσετε και να αναπτύξετε την επιχείρηση σας, πρέπει να αυξάνετε συνεχώς τις επιχειρηματικές δεξιότητες σας.
Οι επιχειρηματικές δεξιότητες μπορούν επίσης να αποτελέσουν σημαντικό πλεονέκτημα εάν βρίσκεστε σε ρόλο εργασίας όπου αναμένεται να δημιουργήσετε νέα προϊόντα.
Η στρατηγική των Γαλάζιων Ωκεανών
Αδυσώπητος πόλεμος για την απόκτηση μεγαλύτερου μεριδίου αγοράς… Αυτή είναι η καθημερινότητα για τις περισσότερες επιχειρήσεις.
Η στρατηγική των Γαλάζιων Ωκεανών (Blue Ocean Strategy) είναι μία επαναστατική στρατηγική Μάρκετινγκ.
Με τον όρο Blue Oceans περιγράφονται καινούργιοι και ανεξερεύνητοι κλάδοι των αγορών, που υπόσχονται ευκαιρίες και μεγάλες δυνατότητες και προοπτικές ευημερίας.
Η στρατηγική των Γαλάζιων Ωκεανών δημιουργεί τις προϋποθέσεις για να λειτουργούμε σε μία αγορά όπου ο ανταγωνισμός δεν μας αφορά, απλά γιατί δεν υπάρχει.
Ένα παράδειγμα μιάς τέτοιας στρατηγικής ήταν η δημιουργία των iTunes απο την Apple.
Προκειμένου μια επιχείρηση να εφαρμόσει την στρατηγική των Γαλάζιων Ωκεανών , πρέπει να διακατέχεται από ένα πνεύμα διαρκούς αναζήτησης καινοτομιών σε πολλά επίπεδα.
Επικοινωνήστε μαζί μας για να βρούμε τον δικό σας Γαλάζιο Ωκεανό.
*Σύμβουλοι Επιχειρήσεων στην Αθήνα
wikipedia.org/Business consultant
Καινοτομία προΐόντων και υπηρεσιών
Η καινοτομία γίνεται ολοένα και πιο κρίσιμος παράγοντας .
Στη νέα ψηφιακή εποχή μας, η αυθεντικότητα γίνεται ολοένα και πιο σημαντική και οι πελάτες γίνονται όλο και πιο σκεπτικοί και επικριτικοί στις εταιρείες.
Στην εποχή μας είναι πολύ εύκολο σε μία εταιρεία πού έχει μάθει να “μιλάει” με το κοινό της ,να το προτρέψει στην συν-δημιουργία με σκοπό την πρωτοτυπία και την παροχή ποιοτικότερων προΐόντων η υπηρεσιών.
Ένα πολύ επιτυχημένο παράδειγμα συν-δημιουργίας έχει αναπτύξει η εταιρεία Unilever που παροτρύνει τούς καταναλωτές να μοιραστούν τίς ιδέες τους για καλύτερα προϊόντα, επιβραβεύοντας τίς ιδέες που θα υλοποιηθούν με κάποια ποσοστά επί των πωλήσεων.
Οι πελάτες είναι πολύ πιο πιθανό να συνεισφέρουν τις ιδέες, το χρόνο και την ενέργειά τους σε εταιρείες που έχουν μια αυθεντική ανάγκη για τη βοήθειά τους, και όχι απλώς να εκμεταλλευτούν τις προσπάθειές τους για εμπορικό κέρδος.
Μερικά απο τα σχόλια πελατών μας:
-Δεν μπορώ να μετρήσω πόσες φορές έχω βρεί λύσεις μετά από μία απλή ερώτηση του συμβούλου μας: ‘’γιατί δεν δοκιμάζουμε να το κάνουμε έτσι;”
-Βρήκα εξαιρετικό το επιχειρηματικό υπόβαθρο και τις δεξιότητες που ήταν απαραίτητες για να με βοηθήσουν να λειτουργήσω πιο αποτελεσματικά και να απολαύσω περισσότερο τη δουλειά μου.
-Η προσέγγιση των συμβούλων τους στην καθοδήγηση ήταν περισσότερο απο αποτελεσματική και βολική για την εταιρεία μας. Οι προσωπικές μας συναντήσεις στα γραφείο μας ήταν συγκεντρωμένες και πρακτικές.