ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ
Είναι η διαφημιση στο ιντερνετ αποτελεσματική;
Πότε είναι πετυχημένη μία διαφημιση στο ιντερνετ;
Πως να δημιουργήσετε μία επιτυχημένη διαφήμιση google
Μερικές βασικές ενέργειες θα σας βοηθήσουν να κάνετε πετυχημένες διαφημίσεις στην google, οπότε βεβαιωθείτε ότι τις ακολουθείτε στην προσπάθειά σας να χτίσετε τη διαδικτυακή φήμη της επιχείρησής σας.
Παρακολουθείτε συνεχώς τι ζητάνε οι πελάτες
Μία πετυχημένη διαφήμιση google έχει σαν βασικό συστατικό της την ζήτηση των πελατών.
Αυτό ισχύει για κάθε επιτυχημένη διαφήμιση στο ιντερνετ, ανεξαρτήτως πλατφόρμας.
Εάν οι χρήστες δεν αναζητούν σχετικά προϊόντα και υπηρεσίες σαν τα δικά σας, τότε οι προσπάθειές σας σε διαφήμιση google δεν θα έχουν αποτέλεσμα.
Πριν ξεκινήσετε οποιαδήποτε διαδικτυακή καμπάνια, ελέγξτε τα εξής:
- Ερευνήστε τι αναζητούν οι καταναλωτές και προσαρμόστε ανάλογα τις διαφημιστικές σας λύσεις.
- Εξασφαλίστε επαρκή όγκο αναζήτησης για να στοχεύσετε την αγορά που ακολουθείτε
- Δημιουργήστε προϊόντα και υπηρεσίες που είναι σε ζήτηση.
- Μόλις μπορέσετε να παρακολουθήσετε τη ζήτηση των πελατών, θα είστε σε αρκετά καλή θέση για να παραδώσετε μια επιτυχημένη διαφημιστική καμπάνια Google Ads.
Διαφημιση στο Ιντερνετ. Τι να προσέξουμε
Διαφήμιση στο διαδίκτυο
Έχετε πάντα έναν ξεκάθαρο στόχο
Κάθε διαφημιση στο ιντερνετ πρέπει να έχει έναν στόχο και το επιθυμητό αποτέλεσμα στο μυαλό για να είναι επιτυχής.
Πιθανότατα θα εκτελέσετε μια καμπάνια AdWords στην προσπάθειά σας να αυξήσετε τις πωλήσεις ή να κερδίσετε followers για την επιχείρησή σας, εκτός από τη δημιουργία περισσότερης αναγνωσιμότητας της επωνυμίας σας.
Μερικές απο τίς ερωτήσεις που πρέπει να απαντήσουμε πρίν απο κάθε διαφημιση στο ιντερνετ:
Ποιο είναι το αποτέλεσμα που θέλετε να επιτύχετε από την διαφημιση στο ιντερνετ;
Ποιό είναι το κοινό που θέλετε να στοχεύσετε;
Τι είδους λέξεις-κλειδιά αναζητούνται που μπορεί να σχετίζονται με την επιχείρησή σας;
Πώς μπορείτε να κάνετε τη διαφήμιση google, σχετική με τις λέξεις-κλειδιά που αναζητούνται στην Google;
Ποια ενέργεια θέλετε να κάνετε για τους επισκέπτες της σελίδας σας;
Πρέπει πάντα να γνωρίζετε τη συγκεκριμένη παρότρυνση για δράση ( Call To Action) για μεγαλύτερα ποσοστά επιτυχίας των στόχων σας.
Διαφήμιση Google
Δημιουργήστε μια σαφή διαφήμιση google που να αντικατοπτρίζει άμεσα τους στόχους σας.
Ποτέ μην ανεβάσετε μία διαφήμιση google (καμπάνια ) έως ότου προσδιορίσετε με σαφήνεια τους στόχους σας και δεν ξέρετε τι χρειάζεστε για να μετρήσετε τα αποτελέσματα.
Γράψτε για τον πελάτη-στόχο σας
Κάθε διαφήμιση που γράφετε πρέπει να σχετίζεται με το συγκεκριμένο κοινό-στόχο σας, οπότε ο τόνος, η γλώσσα και η παρότρυνση για δράση πρέπει να προσαρμοστούν ανάλογα .
Τι πρέπει να κάνει η διαφήμιση google για τον στόχο σας;
Προσελκύστε την προσοχή με τον σωστό τόνο και ύφος.
Αυξήστε το ενδιαφέρον των πελατών
Πείστε τους πελάτες να πραγματοποιήσουν την επιθυμητή παρότρυνση για δράση (Call To Action).
Προτρέψτε τους πελάτες να ενεργήσουν στην παρότρυνση.
Όταν γράφετε διαφήμιση στο google που ανταποκρίνεται στο κοινό-στόχο σας, η διαφημιστική σας καμπάνια θα έχει ισχυρότερα αποτελέσματα.
Να είστε ξεκάθαροι με τη στόχευση λέξεων-κλειδιών
Όταν εφαρμόζετε μια διαφημιστική καμπάνια, σε online διαφημιση, θα πρέπει να συμπεριλάβετε όλους τους τύπους στόχευσης λέξεων-κλειδιών στη συνολική στρατηγική σας για τα καλύτερα αποτελέσματα.
Η στρατηγική στόχευσης λέξεων-κλειδιών πρέπει να περιλαμβάνει (μερικά μόνο παραδείγματα):
Ευρεία αντιστοίχιση. Το Google εμφανίζει τη διαφήμισή σας όταν χρησιμοποιείται μια παρόμοια φράση ή λέξη-κλειδί, αλλά έχει περισσότερες πιθανότητες να οδηγήσει άσχετη επισκεψιμότητα στον ιστότοπο σας.
Θα πρέπει ιδανικά να προσφέρετε χαμηλότερη τιμή για λέξεις-κλειδιά ευρείας αντιστοίχισης.
Ακριβής φράση. Το Google εμφανίζει τη διαφήμισή σας όταν ένας χρήστης πληκτρολογεί τη συγκεκριμένη φράση για την οποία βελτιστοποιείται η διαφήμισή σας, δίνοντάς σας μεγαλύτερο έλεγχο για το ποιος βλέπει τη διαφήμισή σας.
Προσφέρετε υψηλότερο ποσό από τις λέξεις-κλειδιά ευρείας αντιστοίχισης.
Ακριβής αντιστοίχιση. Η Google θα προβάλλει τη διαφήμισή σας μόνο όταν ο χρήστης πληκτρολογεί την ακριβή λέξη-κλειδί ή τη φράση λέξεων-κλειδιών, γι’ αυτό σας δίνει τον μεγαλύτερο έλεγχο για το ποιος βλέπει τη διαφήμισή σας και έχει το μικρότερο ποσοστό εγκατάλειψης.
Εάν είναι δυνατόν, υποβάλετε προσφορά με τις υψηλότερες λέξεις-κλειδιά ακριβούς αντιστοίχισης.
Διατηρήστε τις ομάδες διαφημίσεών σας ξεχωριστές σύμφωνα με τον τύπο λέξης-κλειδιού, προκειμένου να διασφαλίσετε ότι η καμπάνια παραμένει καλά οργανωμένη.
Δημιουργήστε μια ισχυρή πρόταση πώλησης
Το να έχετε μια ξεκάθαρη και μοναδική πρόταση πώλησης είναι το κλειδί όταν θέλετε να ξεπεράσετε την ακαταστασία και να έρθετε στην κορυφή με την καμπάνια σας στο Google AdWords.
Οι πελάτες πρέπει να γνωρίζουν καλά γιατί σας επιλέγουν σε σχέση με τον ανταγωνισμό σας, γι ‘αυτό πρέπει να έχετε μια ισχυρή μοναδική πρόταση πώλησης ( USP : unique selling proposition).
Ακολουθούν ορισμένα οφέλη από τη δημιουργία μιας ισχυρής πρότασης πώλησης:
Ένα ισχυρό USP δημιουργεί περισσότερη επισκεψιμότητα διατηρώντας παράλληλα τους ανεπιθύμητους δυνητικούς πελάτες – εξασφαλίζοντας περισσότερους ποιοτικούς δυνητικούς πελάτες στον ιστότοπο σας.
Αυξάνει τα ποσοστά μετατροπής.
Μπορεί να μειώσει το χρόνο που αφιερώνουν οι πελάτες σε συγκρίσεις τιμών, ειδικά αν προσφέρετε κάτι μοναδικό.
Ο καλύτερος τρόπος για να δημιουργήσετε ένα ισχυρό USP είναι να κατανοήσετε καλύτερα τους πελάτες σας, ώστε να λύσετε προβλήματα και να τους δώσετε ό, τι θέλουν.
Όταν δίνετε προσοχή στη συμπεριφορά των αγορών τους, είστε σε καλύτερη θέση να δημιουργήσετε κάτι που προσθέτει αξία στις ανάγκες τους.
Διαφημιση στο ιντερνετ και στα Social Media
Μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς στα Social Media έχουν κατά σειρά η διαφήμιση στο Facebook, η διαφήμιση στο Instagram και η διαφήμιση στο Pinterest.
Ανάλογα με το είδος της επιχείρησης η των προϊόντων πρέπει να διαλέξουμε και την παρουσία μας και την διαφήμιση μας στα κοινωνικά δίκτυα.
Ένα πρωταρχικό πλεονέκτημα των κοινωνικών μέσων είναι ότι σας επιτρέπει να καθιερωθείτε ως ηγέτης στη βιομηχανία σας και ως προορισμός για έναν συγκεκριμένο τύπο αγαθών.
Μας επιτρέπει μετράμε την αφοσίωσή λαμβάνοντας υπόψη τα like, re-pin, retweets, thumbs up ή σχόλια ως επιτυχίες παράλληλα με δυνητικούς πελάτες ή απευθείας μετατροπές.
Το μεγαλύτερο μειονέκτημα για το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων είναι το συνεχώς μεταβαλλόμενο τοπίο.
Καθώς η αγορά αλλάζει, τα κοινωνικά μέσα απαιτούν από τις επιχειρήσεις να περιστρέφονται και καθώς κάθε ιστότοπος εφαρμόζει νέες πολιτικές.
Το 2018, η ανακοίνωση μιας αλλαγής αλγορίθμου Facebook συγκλόνισε τον κόσμο του μάρκετινγκ – λιγότερες δημοσιεύσεις από σελίδες ή επωνυμίες θα εμφανίζονταν στη ροή ειδήσεων ενός χρήστη.
Ο Γιάννης Μπλέτσης είναι τελειόφοιτος Πολιτικός Μηχανικός στο ΕΜΠ.
Πιστεύει ότι η δια βίου μάθηση είναι η απάντηση στίς σύγχρονες ανάγκες της κοινωνίας και στην ανάγκη του ανθρώπου για μια πιό ουσιαστική και ευτυχισμένη ζωή.
Παρακολουθεί τίς τεχνολογικές επαναστάσεις και πως έχουν βοηθήσει στην ανθρώπινη ανάπτυξη, μέσω μίας σειράς καινοτομιών.
Από νέες ποικιλίες καλλιεργειών,εμβόλια και βελτιωμένα φάρμακα, μέχρι την ασύρματη επικοινωνία.
Δείτε και την σχετική σελίδα μας : https://seotech.gr-google-ads/
Πηγές : ads.google.com