Inbound Marketing : Είναι τόσο σημαντικό;
Τι είναι το Inbound Marketing;
Γιατί οι εταιρείες τεχνολογίας προτιμούν σε μεγάλο ποσοστό το Inbound Marketing;
Γιατί το Inbound Marketing
1.Το Inbound Marketing είναι μία στρατηγική του Digital Marketing
Ας ξεκινήσουμε κάνοντας μια ρεαλιστική ανάλυση στον ιστότοπο μας.
Ποιός είναι ο ιστότοπος μας και πόσο ισχυρό και σχετικό περιεχόμενο έχει;
Είναι εξαιρετικά σημαντικό να υπάρχει σχετικό, φιλικό προς το χρήστη περιεχόμενο στον ιστότοπό σας.
Ρωτήστε τον εαυτό σας καθώς μεταβαίνετε στην αρχική σελίδα, κάνει αυτή η σελίδα καλή δουλειά;
Ενημερώνει σωστά τον επισκέπτη τι κάνει πραγματικά η επιχείρηση ή η επωνυμία μου;
Είναι η ψηφιακή σας βιτρίνα και πρέπει να δίνει μια σαφή ένδειξη για το τι έχετε και τι μπορεί να κάνει ένας πελάτης στον ιστότοπό σας.
Το γράψιμο περιεχομένου για χρήστες είναι επίσης βασικό.
Οι μηχανές αναζήτησης γίνονται εξυπνότερες και εξυπνότερες για την αναγνώριση κειμένου που δεν ακούγεται φυσιολογικά ή για χειραγώγηση επανάληψης και θα βελτιωθούν μόνο σε αυτό.
Αντί να βρείτε νέους τρόπους για να «ξεγελάσετε» τις μηχανές αναζήτησης, απλώς εστιάστε στη σύνταξη ελκυστικού, χρήσιμου, μοναδικού περιεχομένου για το κοινό σας.
Πείτε τους για το προϊόν ή την υπηρεσία σας, απαντήστε πλήρως στις συχνές ερωτήσεις και λάβετε υπόψη τις άλλες πληροφορίες που μπορείτε να παράσχετε, οι οποίες σχετίζονται με το ευρύτερο κοινό σας.
Αναρωτηθείτε, αν είμαι ο ηγέτης στον κλάδο ή στην εξειδικευμένη μου θέση και ως εκ τούτου αξίζω τις κορυφαίες οργανικές κατατάξεις, ποιο περιεχόμενο μπορώ να παρέχω που ενισχύει τη θέση μου ως ηγέτη σκέψης εδώ;
Αυτό δεν είναι μόνο απαραίτητο για το SEO, αλλά επίσης βελτιώνει σημαντικά τα ποσοστά μετατροπών σας όταν εστιάζετε σε αυτό που σας ενδιαφέρει.
Είτε έχετε ήδη ιστοσελίδα είτε σκέφτεστε την δημιουργία ιστοσελίδας, ανεξάρτητα εάν κάνετε η όχι διαφήμιση στην Google, αναζητήστε μία εταιρεία SEO, γιατί τα οργανικά αποτελέσματα είναι πάντοτε πιο αποτελεσματικά.
Να σημειωθεί ότι το SEO δεν είναι δουλειά ενός μηνός.
Προώθηση ιστοσελίδων στην Google
Εναλλακτικά, η προώθηση ιστοσελίδων στην Google είναι επίσης μία επιλογή.
2.Δημιουργήστε απίστευτο περιεχόμενο
Η ποιότητα του περιεχομένου που δημιουργείτε είναι το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό της στρατηγικής του Inbound Marketing.
Το Inbound Marketing είναι μια στρατηγική μάρκετινγκ που προσελκύει οργανικά δυνητικούς πελάτες και αγοραστές όταν αναζητούν λύσεις.
Εάν δημιουργήσετε γενικά άρθρα και βίντεο με δυνατότητα αυτοεξυπηρέτησης, δεν θα δείτε ποτέ επιτυχία.
Το Inbound Marketing είναι μια στρατηγική που χρησιμοποιεί πολλές μορφές έλξης μάρκετινγκ – μάρκετινγκ περιεχομένου, ιστολόγια, εκδηλώσεις, SEO, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και άλλα – για τη δημιουργία αναγνωρισιμότητας επωνυμίας και την προσέλκυση νέων δυνητικών πελατών.
Ανεξάρτητα από το πόσο σκληρά προωθείτε αυτό το περιεχόμενο ή πώς το σχεδιάσατε για να κατατάσσεται καλά στις μηχανές αναζήτησης, θα παλέψετε να βρείτε νέους πελάτες.
Οι κορυφαίοι inbound marketeer εργάζονται ακούραστα για να προσαρμόσουν το περιεχόμενό τους στο κοινό-στόχο που θέλουν να προσελκύσουν – και όπου βρίσκονται στην “χοάνη πώλησης” των πελατών.
Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία, το 69 τοις εκατό των κορυφαίων inbound marketeer ευθυγραμμίζουν το περιεχόμενό τους με τα στάδια μάρκετινγκ και του καναλιού (χοάνης) διοχέτευσης πωλήσεων, ενώ μόνο το 48% άλλων marketeer το κάνουν.
Ακόμα και το καλύτερο περιεχόμενο όμως πρέπει να είναι έτσι δομημένο που να γίνεται εύκολα κατανοητό από τις μηχανές, διαφορετικά χάνεται.
Το περιεχόμενο λοιπόν χρειάζεται βελτιστοποίηση.
Γιατί το 75% των εταιριών B2B τεχνολογίας δίνουν προτεραιότητα στο Inbound Marketing;
Η καλύτερη επιλογή για όλες τις εταιρείες, συμπεριλαμβανομένων των εταιρειών τεχνολογίας B2B, είναι η μετάβαση σε πρακτικές Inbound Marketing.
Αντί να πιέζει ή να επιδιώκει επιθετικά τους πελάτες, το Inbound Marketing στοχεύει να προσελκύσει πελάτες καλύπτοντας τίς ανάγκες τους την δεδομένη στιγμή.
Διαφορά μεταξύ περιεχομένου και τη βελτιστοποίησης
Το πρώτο πράγμα που πρέπει να σημειωθεί είναι ότι υπάρχει μια σημαντική διαφορά μεταξύ περιεχομένου και βελτιστοποίησης και κάθε λέξη ισχύει και απευθύνεται σε δύο εντελώς διαφορετικά είδη κοινού.
Για παράδειγμα, το περιεχόμενο απευθύνεται σε αναγνώστες – το πολύ καλό περιεχόμενο προσελκύει τους αναγνώστες, τους κρατάει ζωντανό το ενδιαφέρον και τους ενθαρρύνει να επενδύσουν στο προϊόν ή την υπηρεσία σας.
Από την άλλη πλευρά, η βελτιστοποίηση δεν έχει να κάνει πολύ με τους αναγνώστες, αλλά προορίζεται για μηχανές ή ρομπότ μηχανών αναζήτησης που χρησιμοποιούν το κείμενό σας για τη βελτίωση της κατάταξης SEO.
Ως εκ τούτου, το μη βελτιστοποιημένο περιεχόμενο μπορεί να μην γίνεται αντιληπτό από μια μηχανή αναζήτησης και ως εκ τούτου να μην διαβαστεί από τις μάζες.
Τεχνικές Βελτιστοποίησης
1.Χρήση επικεφαλίδων
Κάτι που λατρεύουν οι μηχανές αναζήτησης είναι το μεγάλο κείμενο, οπότε βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε επικεφαλίδες και υπότιτλους στα κείμενα σας και βεβαιωθείτε ότι κάνετε το κείμενο μεγαλύτερο ή με έντονη γραφή. Επίσης πρέπει να χρησιμοποιούνται λέξεις-κλειδιά στην επικεφαλίδα.
2.Γράψτε εξαιρετικό περιεχόμενο
Παρά το ότι μόνο το περιεχόμενο δεν είναι το παν, είναι μεγάλο μέρος του συνόλου και το εξαιρετικό περιεχόμενο μπορεί να βελτιώσει δραματικά τις πιθανότητές σας να αποκτήσετε μια εξαιρετική κατάταξη SEO.
Βεβαιωθείτε ότι είναι σχετικό με τον χρήστη / αναγνώστη όταν γράφετε υλικό, είναι πρωτότυπο και γραμμένο για τον ιστότοπο και τους σκοπούς σας.
Επειδή γνωρίζετε την επιχείρησή σας καλύτερα από οποιονδήποτε άλλο, θα πρέπει να βρείτε τον τρόπο (τα δικά σας μοναδικά μονοπάτια) για να γράψετε περιεχόμενο που περιγράφει το προϊόν σας, τις υπηρεσίες σας ή τις ενημερώσεις της επιχείρησής σας.
3.Βελτιστοποίηση του κειμένου.
Η προσθήκη μερικών βασικών τεχνικών βελτιστοποίησης περιεχομένου μπορεί να βελτιστοποιήσει το υπάρχον κείμενο.
Οι ετικέτες τίτλου, οι μετα-περιγραφές, οι μετα-λέξεις-κλειδιά και οι διευθύνσεις URL είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να κάνετε τις μηχανές αναζήτησης να παρατηρήσουν το περιεχόμενό σας.
Η βελτιστοποίηση περιεχομένου ή SEO (βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης) είναι βασικά η μέθοδος βελτιστοποίησης του περιεχομένου για να γίνει σίγουρο ότι γίνεται πιο ορατό σε ολόκληρο τον ιστότοπο.
Τα ρομπότ μηχανών αναζήτησης βαθμολογούν περιεχόμενο που είναι εξαιρετικά βελτιστοποιημένο σε μια σελίδα μηχανών αναζήτησης υψηλότερο από το περιεχόμενο που δεν έχει βελτιστοποιηθεί.
Η βελτιστοποίηση του ιστότοπου απαιτεί πολλές πολύπλοκες λεπτομέρειες και τα ρομπότ μηχανών αναζήτησης αξιολογούν τα πάντα, από περιεχόμενο έως HTML έως backlinks.
4.Διατηρήστε το απλό και καθαρό.
Τελικά, συνειδητοποιήστε ότι μια μηχανή αναζήτησης δεν θα δημοσιεύσει κάτι που είναι δύσκολο να βρεθεί ή που είναι παράνομο να γράψει.
Ως εκ τούτου, βεβαιωθείτε ότι διατηρείτε τον κώδικα δομημένο και τακτοποιημένο, χρησιμοποιήστε πρότυπα HTML και CSS που βοηθούν τις μηχανές αναζήτησης να βρουν αποτελεσματικά το περιεχόμενό σας.
Επιπλέον, αναγνωρίστε ότι οτιδήποτε παράνομο (παράνομη χρήση ιδιόκτητου περιεχομένου) δεν θα δημοσιοποιηθεί.
Χρησιμοποιήστε το δικό σας υλικό για καλύτερη απόδοση και να είστε καινοτόμοι.
Το Inbound Marketing θεωρείται μια τεχνική μάρκετινγκ «νέας εποχής», αλλά είναι ζωτικής σημασίας για την παρουσία ενός brand στον παγκόσμιο ιστό σε αυτήν την εποχή, ειδικά καθώς τα διαθέσιμα δεδομένα και ο ανταγωνισμός συνεχίζουν να αυξάνονται και να μεγαλώνουν.
Εάν ζητάτε μία εταιρεία να αναλάβει το Imbound marketing της επιχείρησης σας, θα είναι χαρά μας να συνεργαστούμε.
Διαβάστε και το άρθρο μας για το SEO 12 λόγοι που χρειάζεστε SEO
Στην SeoTech αναλαμβάνουμε την δημιουργία-κατασκευή ιστοσελίδων η eshop με βελτιστοποίηση ιστοσελίδων με τεχνικές SEO.
Επίσης αναλαμβάνουμε την βελτιστοποίηση ήδη ενεργών ιστοσελίδων. Επικοινωνήστε μαζί μας.
https://en.wikipedia.org/wiki/Inbound_marketing