Διαφημίσεις Google: Πόσο αποδοτικές είναι;
Διαφήμιση ιστοσελίδων με την Google
Πως βάζω διαφημισεις Google;
Είναι εύκολο να βάζω διαφημισεις Google μόνος μου ;
Είναι οι διαφημισεις google ο καλύτερος τρόπος ψηφιακής διαφήμισης;
Δεν υπάρχει άλλη πλατφόρμα διαφήμισης που να σας προσφέρει αυτό το επίπεδο ποιότητας, αυτό το επίπεδο εξειδίκευσης στόχων, αυτό το επίπεδο επιρροής, αυτό το επίπεδο κατανόησης της εμπορικής πρόθεσης του χρήστη.
Στην Google μπορούμε πραγματικά να δοκιμάσουμε και να προβλέψουμε με αρκετή ακρίβεια, πόσο πιθανό είναι ένα άτομο να είναι ένας από τους πελάτες μας.
Και είναι απίστευτο πόσο καλά μπορεί να το κάνει αυτό η Google.
Φυσικά δεν πρόκειται να λειτουργήσει από μόνη της, δεν κάνει μαγικά αλλά είναι η πιο εξελιγμένη (γι αυτό και η μακράν πιό δύσκολη στην διαχείριση της).
Η πλατφόρμα της Google, μας δίνει την δυνατότητα να εμφανίζονται οι διαφημίσεις μας σε άτομα που αναζητούν συγκεκριμένα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που πουλάμε τη συγκεκριμένη στιγμή που τα αναζητούν!
Σκεφτείτε το. Αυτό από μόνο του φαίνεται απίθανο. Αυτός είναι ένας πολύ σοβαρός λόγος να σκεφτούμε το Google Ads σοβαρά για την επιχείρηση μας.
Το πιο σημαντικό δεν πληρώνετε.
Δεν πληρώνετε για να εμφανίζεστε σε διαφημισεις google, αλλά μόνο τα κλικ στη διαφήμισή σας.
Είναι αποδοτικές οι διαφημισεις google;
Τα τελευταία 10 χρόνια, έχουμε δεί πολλούς πελάτες, πολλές επιχειρήσεις, με καλύτερα προϊόντα, καλύτερες υπηρεσίες, καλύτερες ομάδες υποστήριξης πελατών, με ομορφότερο και πιό λειτουργικό ιστότοπο απο τον ανταγωνισμό, που δυστυχώς μένουν πίσω στίς διαφημισεις google.
Σπατάλησαν χρήματα σε διαφημισεις google επειδή δεν ήξεραν τον τρόπο να προσελκύσουν το κατάλληλο κοινό στον ιστότοπό τους.
Σε πελάτες που εξέφραζαν την πραγματική εμπορική πρόθεση να αγοράσουν τα προϊόντα, αλλά δεν αγόραζαν.
Και ήταν κρίμα, γιατί θα μπορούσε εύκολα να διορθωθεί αν οι υπεύθυνοι γνώριζαν τις δυνατότητες της τόσο μοναδικής, με ακρίβεια στόχευσης, επιστημονικά δημιουργημένης διαφημιστικής πλατφόρμας (Google Ads).
Επιτυχημένες διαφημίσεις Google
Ένας από τούς κυριότερους δείκτες μιας επιτυχημένης διαφήμισης Google είναι πόσα conversions (μετατροπές) είχε η διαφήμισή μας.
Είναι ο δείκτης που μας δείχνει πόσες φορές επετεύχθη ο στόχος ο οποίος είτε είναι η πώληση, είτε είναι το click στην ιστοσελίδα.
Μια διαφημιση google με 10 “μετατροπές” που την είδαν 100 άτομα είναι πολύ πιο επιτυχημένη από μια διαφήμιση με 1 “μετατροπή” που την είδαν 1000 άτομα.
Επίσης δεν πρέπει να ξεχνάμε τον βασικό στόχο μιάς διαφήμισης google που είναι να είναι κερδοφόρα.
Διαφημισεις Google.Γιατί τις χρειαζόμαστε;
- Η διαφημιση google είναι εξαιρετικά επεκτάσιμη, και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ορισμένες επιχειρήσεις ξοδεύουν εκατομμύρια δολάρια ετησίως για διαφημίσεις Google Ads.
- Το μέγιστο προτέρημα της Google Ads είναι ότι λειτουργεί πιο γρήγορα από το SEO.
- Τόσο το SEO όσο και η Google Ads είναι στρατηγικές μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης για τη δημιουργία περισσότερης επισκεψιμότητας και δυνητικών πελατών.
Όμως, οι καλά βελτιστοποιημένες διαφημισεις googgle μπορoύν να βοηθήσει και το SEO ενός ιστότοπου για να βελτιώσει την θέση του στην αναζήτηση.
Διαβάστε και για τις διαφημίσεις στο : διαφημιση-στο-ιντερνετ/
Σημαντικά σημεία σε όλες τις διαφημισεις Google
- Χρησιμοποιούμε Landing page στις διαφημίσεις μας στην Google στην στο Facebook ή στα άλλα social media ή έχουμε την αρχική μας σελίδα σαν Landing page?
Εάν δεν έχουμε Landing page πρέπει να φτιάξουμε άμεσα μία.
- Η Landing page μας δίνει την ελευθερία να κάνουμε αλλαγές με σκοπό να βελτιώνουμε τα ποσοστά μετατροπών στη διαφημιση ιστοσελιδων.
Αυτό επιτυγχάνεται αναλύοντας τα στατιστικά της διαφήμισης και πόσο επιτυχημένη είναι η συγκεκριμένη Landing page στην διαφημιση στη Google.
Εάν έχετε, είναι η Landing page σας 100% σχετική με τις λέξεις-κλειδιά και τις διαφημίσεις;
- Digital authenticity – Ψηφιακή αυθεντικότητα.
Είναι ο βαθμός στον οποίο η διαδικτυακή προώθηση ενός προϊόντος παρέχει στους πελάτες μια πραγματική απεικόνιση της προέλευσης, των χαρακτηριστικών και των πλεονεκτημάτων του (καθώς και των περιορισμών του).
Οι αυθεντικές διαφημισεις google συνήθως επικεντρώνονται στην αφήγηση μιας ιστορίας.
Αυτή η ιστορία συνδέεται συνήθως με την επωνυμία (Branding) με γνήσιο- αυθεντικό τρόπο και παρέχει στους πελάτες την αίσθηση ότι η επωνυμία έχει σκοπό διαφορετικό από το να κερδίζει χρήματα.
Στρατηγικές Διαφήμισης Google
Μερικές από τίς πιο διαδεδομένες στρατηγικές είναι:
-
Manual Cost Per Click:
Όπως υποδηλώνει το όνομα, ορίζουμε εμείς το ανώτατο όριο για το μέγιστο κόστος ανά κλικ.
Η συνέπεια της χρήσης αυτής της στρατηγικής υποβολής προσφορών είναι ότι η Google δεν θα υποβάλει προσφορές πάνω από το καθορισμένο όριο.
Εάν υποθέσουμε ότι ορίζουμε πολύ χαμηλή τιμή σε σύγκριση με το σημείο αναφοράς του κλάδου, τότε μπορεί να μην έχουμε την ποοσότητα των επιθυμητών κλικ μετατροπής.
Εάν επιλέξουμε αυτήν τη στρατηγική υποβολής προσφορών, πρέπει να ελέγξουμε ότι το όριο προσφοράς είναι ανάλογο με τη θέση του κλάδου μας.
-
Maximize Conversions:
Η μεγιστοποίηση μετατροπών ορίζει αυτόματα προσφορές για να λαμβάνετε τις περισσότερες μετατροπές για την καμπάνια σας, διατηρώντας παράλληλα τον προϋπολογισμό σας.
Αυτή η στρατηγική στίς διαφημίσεις Google, χρησιμοποιεί προηγμένη μηχανική εκμάθηση για τη βελτιστοποίηση των προσφορών και την προσαρμογή των προσφορών για κάθε δημοπρασία.
Η μεγιστοποίηση μετατροπών προσπαθεί να δαπανήσει τον πλήρη μέσο ημερήσιο προϋπολογισμό.
Εάν δαπανάτε λιγότερο από τον προϋπολογισμό σας, αυτή η στρατηγική υποβολής προσφορών θα μπορούσε να αυξήσει σημαντικά τις δαπάνες.