Digital marketing Today

  Digital Marketing projects are best created in teamwork. Exciting ideas are developed through different points of view and perspectives.


Ορισμός του Digital Marketing

Τι είναι το Digital Marketing ;

Πόσο αποτελεσματικό είναι το Digital Marketing στίς μικρομεσαίες επιχειρήσεις ;

  Η χρήση του Διαδικτύου και άλλων ψηφιακών μέσων και τεχνολογίας για την υποστήριξη του «σύγχρονου μάρκετινγκ» προκάλεσε ένα εκπληκτικό φάσμα νέων όρων που δημιουργήθηκαν από ακαδημαϊκούς και επαγγελματίες.

Τα πιο γνωστά εργαλεία Digital Marketing είναι :

    1.Search Engine Optimization(SEO)

Το Search Engine Optimization είναι η διαδικασία βελτιστοποίησης της ιστοσελίδας για τις μηχανές αναζήτησης.

Ο κύριος στόχος του Search Engine Optimization είναι να προωθήσει μια ιστοσελίδα να κατατάσσεται σε υψηλότερες θέσεις στα αποτελέσματα της αναζήτησης και να αποκτήσει οργανική (όχι πληρωμένη) επισκεψιμότητα από τις μηχανές αναζήτησης.

      2.Content Marketing (Inbound Marketing)

Το content marketing είναι μια στρατηγική προσέγγιση marketing που εστιάζει στη δημιουργία και διανομή ενδιαφέροντος περιεχομένου σε στοχευόμενο κομμάτι αναγνωστών, με στόχο την προσέλκυση και διατήρηση ενός  κοινού-στόχου.

 

Ο τελικός στόχος είναι φυσικά το «κοινό» μας , στη συνέχεια να προχωρήσει σε κάποια κερδοφόρα ενέργεια.

Το content marketing θεωρείται από τους marketeer  εξαιρετικά αποδοτικό σε επιχειρήσεις B2B. Διαβάστε σχετικό άρθρο εδώ : seotech.gr/inbound-marketing/

     3.Social Media Marketing

Social Media Marketing είναι η χρήση των κοινωνικών δικτύων για την αύξηση της αναγνωρισιμότητας, την προώθηση των προϊόντων, η την παροχή υποστήριξης σε πελάτες.

Πριν ξεκινήσετε να δημιουργείτε καμπάνιες μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων (Social Media Marketing), λάβετε υπόψη τους στόχους που στρατηγικά έχετε θέσει την δεδομένη στιγμή για την επιχείρησής σας.

Το ξεκίνημα μιας καμπάνιας μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων (Social Media Marketing) χωρίς μια στρατηγική στο μυαλό σας, είναι σαν να στοχεύετε κάποιο στόχο με ένα τόξο, αλλά με κλειστά μάτια.

Η πολλή μεγάλη δύναμη του Social Media Marketing οφείλεται στην διαδραστικότητα και στο ότι

Οι άνθρωποι θυμούνται:

  • 10% αυτών που διαβάζουν
  • 20% αυτού που ακούν
  • 30% αυτών που βλέπουν
  • 50% όσων βλέπουν και ακούν
  • 70% αυτών που λένε και να γράφουν
  • 90% αυτών που κάνουν

    4.Search Engine Marketing

Το Search Engine Marketing (SEM) είναι μια μορφή Digital Marketing που περιλαμβάνει την προώθηση ιστότοπων, αυξάνοντας την προβολή τους στις σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης (SERPs) κυρίως μέσω πληρωμένων διαφημίσεων.

Το Search Engine Marketing (SEM) μπορεί να χρησιμοποιείται παράλληλα με τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (Search Engine Optimization).

Η  (Search Engine Optimization) είναι μία απαιτητική τεχνική οποία προσαρμόζει ή ξαναγράφει το περιεχόμενο  και την αρχιτεκτονική του ιστότοπου για να επιτύχει υψηλότερη κατάταξη σε σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης.

Όπως είναι γνωστό η Google είναι η πρώτη σε κατάταξη μηχανή αναζήτησης με το μεγαλύτερο ποσοστό παγκοσμίως, 86.86 % ( Ιούλιος 2020 ) 

Διαβάστε για τις διαφημίσεις στην Google : Διαφημισεις-google

    5.Email Marketing

Το email marketing είναι ένα πολύ μοντέρνο εργαλείο, με δεδομένο ότι  η τεχνολογία του email marketing προχωρά με άλματα τα τελευταία χρόνια, για την προώθηση οποιασδήποτε επιχείρησης.

Το email marketing θεωρείται  απο τους Marketeer ότι έχει την υψηλότερη απόδοση λόγω του πολύ χαμηλού κόστους Return Of Investment (ROI).

Το email marketing μπορεί επίσης να βελτιώσει και την αναγνωρισιμότητα του brand.

Άλλοι τύποι Digital Marketing είναι :

Influencer / Affiliate Marketing

Viral Marketing

Radio Advertising

Television Advertising

Mobile Advertising

Τα 5Ds του ψηφιακού μάρκετινγκ

Τα 5D καθορίζουν τις ευκαιρίες για τους καταναλωτές να αλληλοεπιδρούν με επωνυμίες και για τις επιχειρήσεις να προσεγγίζουν και να μαθαίνουν από το κοινό τους με διαφορετικούς τρόπους:

The  Infographics of 5 Ds of Digital Marketing

 1.Digital Devices – Ψηφιακές συσκευές

– το κοινό βιώνει επωνυμίες (brands) καθώς αλληλοεπιδρούν με επιχειρηματικούς ιστότοπους και εφαρμογές για κινητά συνήθως μέσω ενός συνδυασμού συνδεδεμένων συσκευών, συμπεριλαμβανομένων smartphone, tablet, επιτραπέζιων υπολογιστών, τηλεοράσεων και συσκευών παιχνιδιών.

 2.Digital Platforms – Ψηφιακές πλατφόρμες

– οι περισσότερες αλληλεπιδράσεις σε αυτές τις συσκευές πραγματοποιούνται μέσω προγράμματος περιήγησης ή εφαρμογών από τις κύριες πλατφόρμες ή υπηρεσίες, δηλαδή το Facebook (και το Instagram), το Google (και το YouTube), το Twitter και το LinkedIn.

 3.Digital Media – Ψηφιακά μέσα

– διαφορετικά κανάλια επικοινωνίας επί πληρωμή, ιδιοκτησίας και κέρδους για την προσέγγιση και την προσέλκυση κοινού, συμπεριλαμβανομένων διαφημίσεων, email και μηνυμάτων, μηχανών αναζήτησης και κοινωνικών δικτύων.

 4.Digital Data – Ψηφιακά δεδομένα

– οι επιχειρήσεις πληροφοριών συλλέγουν σχετικά με τα προφίλ κοινού τους και τις αλληλεπιδράσεις τους με επιχειρήσεις, οι οποίες τώρα πρέπει να προστατεύονται από το νόμο στις περισσότερες χώρες.

5.Digital Technology – Ψηφιακή τεχνολογία

– η τεχνολογία μάρκετινγκ ή το  martech stack που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις για τη δημιουργία διαδραστικών εμπειριών από ιστότοπους και εφαρμογές για κινητά έως περίπτερα στο κατάστημα και καμπάνιες μέσω email.

 

John Bletsis

Ο Γιάννης Μπλέτσης είναι τελειόφοιτος Πολιτικός Μηχανικός στο ΕΜΠ.

Πιστεύει ότι η δια βίου μάθηση είναι η απάντηση στίς σύγχρονες ανάγκες της κοινωνίας και στην ανάγκη του ανθρώπου για μια πιό ουσιαστική και ευτυχισμένη ζωή.

Παρακολουθεί τίς  τεχνολογικές επαναστάσεις και πως έχουν βοηθήσει στην ανθρώπινη ανάπτυξη, μέσω μίας σειράς καινοτομιών.

Από νέες ποικιλίες καλλιεργειών,εμβόλια και βελτιωμένα φάρμακα, μέχρι την ασύρματη επικοινωνία. 

 

Διαβάστε ένα ενδιαφέρον άρθρο για το :  Hotel Digital Marketing το 2010 -2021

wikipedia.org/Digital_marketing