Google Ads Google Adwords

Google Ads Account. Δημιουργία σε 3 βήματα.

Πόσο δύσκολο είναι να δημιουργήσω  έναν λογαριασμό Google Ads;

Η δημιουργία λογαριασμού Google Ads μπορεί να είναι μια σχετικά εύκολη διαδικασία. Αρχικά, θα πρέπει να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό στον ιστότοπο του Google Ads.

Αφού δημιουργήσετε τον λογαριασμό σας, θα πρέπει να δώσετε το όνομα, τη διεύθυνση email και τον κωδικό πρόσβασής σας. Αφού το κάνετε αυτό, θα μπορείτε να συνδεθείτε και να ξεκινήσετε τη δημιουργία διαφημίσεων.

Ωστόσο, το τρέξιμο μιάς διαφημιστικής καμπάνιας Google Ads είναι δουλειά ειδικευμένου προσωπικού.

Το Google Ads είναι μια διαφημιστική πλατφόρμα που επιτρέπει στις επιχειρήσεις να τοποθετούν διαφημίσεις στο διαδίκτυο. Το Google Ads είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσεγγίσετε δυνητικούς πελάτες, αλλά η εκτέλεση μιας επιτυχημένης καμπάνιας στο Google Ads απαιτεί εξειδικευμένο προσωπικό, για την πιο αποτελεσματική εκτέλεση των καμπανιών σας.

Γιατί χρειάζομαι έναν λογαριασμό Google Ads;

Το Google Ads είναι ένα πρόγραμμα που επιτρέπει στις επιχειρήσεις να τοποθετούν διαφημίσεις στο Google.com και σε άλλα ακίνητα της Google. Οι διαφημίσεις μπορούν να τοποθετηθούν σε ιστότοπους, σε αποτελέσματα αναζήτησης και σε πλατφόρμες για κινητές συσκευές. Μπορούν επίσης να στοχεύουν σε συγκεκριμένα δημογραφικά στοιχεία ή ενδιαφέροντα και μπορούν να προσαρμοστούν για να ταιριάζουν στις ανάγκες της επιχείρησής σας.

Ένας λογαριασμός Google Ads δίνει στις επιχειρήσεις τη δυνατότητα να διαχειρίζονται τις διαφημιστικές τους καμπάνιες, να παρακολουθούν τις δαπάνες τους και να μετρούν την αποτελεσματικότητα των διαφημίσεών τους. Επιπλέον, παρέχει πρόσβαση σε εργαλεία όπως το επαναληπτικό μάρκετινγκ και η στόχευση κοινού που έχουν δείξει ενδιαφέρον για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας στο παρελθόν.

 

 

 

Γιατί χρειάζομαι έναν λογαριασμό Google Ads;

Το Google Ads είναι ένα πρόγραμμα που επιτρέπει στις επιχειρήσεις να τοποθετούν διαφημίσεις στο Google.com και σε άλλα ακίνητα της Google. Οι διαφημίσεις μπορούν να τοποθετηθούν σε ιστότοπους, σε αποτελέσματα αναζήτησης και σε πλατφόρμες για κινητές συσκευές. Μπορούν επίσης να στοχεύουν σε συγκεκριμένα δημογραφικά στοιχεία ή ενδιαφέροντα και μπορούν να προσαρμοστούν για να ταιριάζουν στις ανάγκες της επιχείρησής σας.

Ένας λογαριασμός Google Ads δίνει στις επιχειρήσεις τη δυνατότητα να διαχειρίζονται τις διαφημιστικές τους καμπάνιες, να παρακολουθούν τις δαπάνες τους και να μετρούν την αποτελεσματικότητα των διαφημίσεών τους. Επιπλέον, παρέχει πρόσβαση σε εργαλεία όπως το επαναληπτικό μάρκετινγκ και η στόχευση κοινού που έχουν δείξει ενδιαφέρον για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας στο παρελθόν.

Πριν ξεκινήσετε

Ελέγξτε ότι ο  ιστότοπος  που θα διαφημίσετε έχει σχετικό περιεχόμενο, είναι φιλικός προς το χρήστη και καλά σχεδιασμένος.

Ο λογαριασμός σας στο Google Ads μπορεί να σας βοηθήσει να προσελκύσετε ποιοτικούς επισκέπτες στις σελίδες προορισμού σας (Landing Pages). Φυσικά αυτό δεν είναι αρκετό, αφού θα  χρειαστεί να τους πείσετε να κάνουν μετατροπή μόλις φτάσουν στον ιστότοπό σας. Για να αυξήσετε την μετατροπή, θα χρειαστεί να σχεδιάσετε σελίδες προορισμού που ενθαρρύνουν τους επισκέπτες να αναλάβουν δράση (Call to Action).

Εάν οι σελίδες προορισμού σας είναι περίπλοκες, στερούνται ουσιαστικού περιεχομένου ή δυσκολεύουν τη μετατροπή, σπαταλάτε χρήματα και οι  προσπάθειες  να κερδίσετε μέσω της διαφήμισης  θα είναι μάταιες. Εάν νομίζετε ότι οι σελίδες προορισμού σας απαιτούν επανασχεδιασμό, ανατρέξτε σε προτάσεις της Google  για να δώσετε στις σελίδες σας  μεγαλύτερη  προσοχή. (Ελέγξτε επίσης  ότι οι σελίδες προορισμού σας είναι φιλικές  και σε  κινητές συσκευές).

Πληροφοριακά το Google Adwords ( η Adwords Google) άλλαξε ονομασία και έγινε Google Ads

Για να μεγιστοποιήσετε την πιθανότητα μετατροπής των επισκεπτών σας, είναι απολύτως αναγκαίο να σχεδιάσετε σελίδες προορισμού που είναι:

1. Σχετικές – Οι σελίδες προορισμού σας θα πρέπει να είναι κατασκευασμένες για να απαντούν στα ερωτήματα που είναι πιο πιθανό να κάνουν οι επισκέπτες σας. Οι πιθανότητες μετατροπής αυξάνονται κατά πολύ εάν μπορούν  να απαντούν σε ερωτήσεις σχετικά με το προϊόν ή την υπηρεσία σας με απλό, ελκυστικό και πειστικό τρόπο.

2. Απλή πλοήγηση – Βεβαιωθείτε ότι οι σελίδες σας είναι απλές στον εντοπισμό και την περιήγησή σας. Οι επισκέπτες σας πρέπει να βρίσκουν εύκολα αυτό που αναζητούν χωρίς να χρειάζεται να κάνουν κύλιση σε πολλές σελίδες.

3. Καλά σχεδιασμένες – Βεβαιωθείτε ότι οι σελίδες προορισμού σας είναι φιλικές προς κινητά και δείχνουν όμορφες σε οποιαδήποτε συσκευή.

Αυτή είναι μια προσπάθεια να αυξήσετε την προβολή της διαφήμισής σας και να βελτιώσετε τις αναλογίες κλικ προς αριθμό εμφανίσεων.

Αυτό σημαίνει ότι για τις επόμενες εβδομάδες, θα χρειαστεί να ασχοληθεί ο υπεύθυνος διαφημίσεων στην Google αρκετά,  για να βελτιώσετε την απόδοση της καμπάνιας σας μέσω διαφημίσεων.

Μια διαφημιστική καμπάνια για να έχει επιτυχία πρέπει να ακολουθεί τις απαιτήσεις του Marketing και απαιτεί χρόνο. Δεν είναι δρόμος ταχύτητας 100 μέτρων.

Το πιο επιτυχημένο μοντέλο είναι το  AIDA Model. (Attention,Interest,Desire,Action).

aida model infographic in colors

Χρήση της Θεωρίας AIDA (Aida Model) στην πράξη

Τι είναι η Θεωρία AIDA και ποια είναι τα Βήματα AIDA στο Μάρκετινγκ;

Η θεωρία της Aida δημιουργήθηκε από έναν Ιταλό διαφημιστικό στέλεχος, τον Antonio Aida, τη δεκαετία του 1920. Είναι ένα μοντέλο μάρκετινγκ που εστιάζει στη δημιουργία μιας σχέσης με έναν πελάτη με την πάροδο του χρόνου. Τα βήματα της Aida στο μάρκετινγκ είναι:

Προσοχή (Ενημέρωση)
Πώς μπορούμε να ενημερώσουμε τους πιθανούς πελάτες για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μας; Ποιο είναι το σχέδιό μας για την προσέγγιση του κοινού; Πώς ονομάζεται η καμπάνια δημοσίων σχέσεών μας; Ποιες τεχνολογίες και πλατφόρμες χρησιμοποιούμε; Ποια είναι τα μηνύματα που πρέπει να περάσουν;

Ενδιαφέρον
Το πιο δύσκολο στοιχείο είναι συνήθως η δημιουργία προσοχής. Αυτό μπορεί να είναι δύσκολο να γίνει, για παράδειγμα, εάν το προϊόν ή η υπηρεσία δεν είναι εγγενώς ελκυστικά.

 

Επιθυμία
Ενώ προσπαθείτε να κεντρίσετε το ενδιαφέρον των πελατών για ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, είναι σημαντικό να τους βοηθήσετε να καταλάβουν γιατί το «χρειάζονται».

Δείξτε την αξία του προϊόντος ή της υπηρεσίας στο κοινό και γιατί το απαιτούν στη ζωή τους.

Δράση
Η τελική φάση είναι να κάνετε τον πελάτη σας να αναλάβει δράση. Μια παρότρυνση για δράση θα πρέπει να συμπεριληφθεί στο τέλος της διαφήμισης.

Ανοίξτε τον σύνδεσμο της Google για τίς επιχειρήσεις https://www.google.com/business/ και ακουλουθήστε τα βήματα.

Βήμα 1: Επιλέξτε ή δημιουργήστε ένα νέο λογαριασμό (Google Ads Account)  στο Google Ads

Όταν ανοίγετε έναν λογαριασμό, μπορείτε να επιλέξετε εάν θα χρησιμοποιήσετε τον υπάρχοντα λογαριασμό σας στο Gmail ή θα δημιουργήσετε έναν νέο.

create a new google email

Βήμα 2: Γραφτείτε  στο Google Ads

Για να δημιουργήσετε έναν νέο λογαριασμό Google Ads, μεταβείτε σε αυτήν τη σελίδα εγγραφής. Θα σας ζητηθεί να επιλέξετε έναν λογαριασμό για εγγραφή. Εδώ μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον πρόσφατα δημιουργημένο λογαριασμό σας Google ή έναν λογαριασμό που ήδη έχετε. Αφού αποφασίσετε για έναν λογαριασμό, θα ξεκινήσετε τη διαδικασία δημιουργίας της πρώτης σας διαφήμισης. Μην δίνετε πολύ σημασία στις  λεπτομέρειες  αυτής της καμπάνιας. Αφού τη ρυθμίσετε, μπορείτε να την σταματήσετε οποιαδήποτε στιγμή. Θα σας ζητηθεί να επιλέξετε πρώτα τον κύριο διαφημιστικό στόχο για αυτήν την καμπάνια.

create a google ads account

Μετά από αυτό, θα σας ζητηθεί να δώσετε το όνομα της εταιρείας σας και τον ιστότοπο. Για να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό Google Ads, πρέπει πρώτα να έχετε έναν ιστότοπο. Όχι μόνο χρειάζεστε σελίδες προορισμού για να συνδεθείτε από τις διαφημίσεις σας, αλλά η Google θα σαρώσει επίσης τον ιστότοπό σας για να μάθει περισσότερα σχετικά και να επιβεβαιώσει ότι είναι νόμιμη επιχείρηση.

Βήμα 3: Ακολουθήστε την Google στα βήματα

Στο επόμενο παράθυρο, θα μπορείτε να επιλέξετε θέματα λέξεων-κλειδιών, ώστε το Google Ads να μπορεί να βρει διαφημίσεις που στοχεύουν αυτές τις λέξεις-κλειδιά. Δεν απαιτείται να επιλέξετε ένα θέμα λέξης-κλειδιού, ειδικά  επειδή στην συγκεκριμένη περίπτωση πρόκειται για δοκιμαστική καμπάνια. Όταν κάνετε κλικ στο “Επόμενο”, θα σας ζητηθεί να επιλέξετε μια τοποθεσία, καθώς και έναν προϋπολογισμό και τη διάρκεια. Αφού ολοκληρώσετε αυτά τα βήματα, η Google θα σας επιτρέψει να κάνετε προεπισκόπηση της διαφήμισής σας.

Google Ads account congrats

Ακολουθήστε τα βήματα της  Google και μετά από τα στοιχεία χρέωσης , σε κάποιο σημείο θα δείτε τα συγχαρητήρια από τo Google Ads. Πατήστε το κουμπί “ Εξερεύνηση Καμπάνια ς” για να την δείτε. ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΤΕ ΝΑ ΤΗΝ ΔΙΑΚΟΨΕΤΕ!.

 

Μπορείτε να δείτε περισσότερα για τίς διαφημίσεις της Google : https://seotech.gr/διαφημισεις-google/

Σημείωση Σύνταξης : Παρακαλούμε στείλτε το σχόλιο σας σε περίπτωση που θέλετε να σημειώσετε κάποιο λάθος η θα θέλατε να συμπληρώσετε κάτι .